Sundsvalls gymnasiums bibliotek

1000 tips om att sälja mer i din butik
Komihåglistan är tom
Vis
Hylla
  • 381
Personnamn
Titel och upphov
  • 1000 tips om att sälja mer i din butik
Utgivning, distribution etc.
  • Redaktionen Stefan Ekberg AB, Stockholm : 2004
DDC klassifikationskod (Dewey Decimal Classification)
  • 381
SAB klassifikationskod
Annan klassifikationskod
  • Qia
  • Qia
Fysisk beskrivning
  • [16], 320 s. ; 22 cm
Serietitel - biuppslagsform
  • Kreativ affärslitteratur för dig
Anmärkning: Allmän
  • [Ny tr.], 2005, 4. uppl., 2007
  • Omsl.: "Kreativ affärslitteratur för dig"
  • Ur innehållet: marknadsföringsstrategi, positionering, konkurrensfördelar, skyltfönstret, belysningen, skyltning, varuplacering, broschyrer, flyers/reklamblad, kuponger, säljare, kundtyper
Anmärkning: Innehåll
  • 1. Mycket snack om läge och lite snack om marknadsföring -- 2. Utsidan och Insidan räknas -- 3. Informationen till kunderna -- 4. Vad tycker du egentligen om att sälja? -- 5. Mötet med kunden -- 6. Säljprocessen -- 7. Din relation till telefonen - om vad du ska göra när kunderna ringer -- 8. Kundservice - Världens mest missbrukade ord -- 9. Om att få kunderna att prata om ditt företag -- 10. Kundundersökningar -- 11. ARGA KUNDER -- 12. Hur du behåller kunder -- 13. Hur du skaffar nya kunder snabbare än snabbt -- 14. Hur du jobbar för att få långsiktiga relationer med kunderna -- 15. Planering är nyckeln till framgång -- 16. Annonsering - så funkar det -- 17. Mässor -- 18. REA-REA-REA-REA -- 19. Events i butiken -- 20. Adresserad direktreklam - överkurs? - nej inte om du verkligen vill sälja -- 21. Varför du måste ha en hemsida som komplement till din butik -- 22. Det finns glapp mellan personalen, cheferna och visionen -- 23. Hur du blir småföretagarnas Bert Karlsson mot media -- 24. Hur du spionerar på konkurrenter -- 25. Det gemensamma för butiker som lyckas -- 26. Till sist
Anmärkning: Innehållsbeskrivning, sammanfattning
  • Hemligheterna med att sälja mycket mer i butiken. Det här är boken för dig som vill kavla upp ärmarna och verkligen ge butiken ett lyft - allt för att öka försäljningen och vinsterna. Under arbetet med boken har författarna pratat med närmare 700 butiksanställda och chefer för att identifiera de vanligaste problemen. Den här boken visar lösningarna.
Anmärkning: Språk
  • Mo svenska
Konferensnamn
  • Bestsköv Skov
Indexterm - Okontrollerad
Genre/Form
  • Bok Mo
Personnamn
Ägande institution
  • Hedbergska
ISBN
  • 91-975089-0-X
*00003162cam a2200841 a 4500
*00143938
*00520180531115336.0
*008040512s2004    sw ||||      |00| 0|swe  
*020  $a91-975089-0-X
*035  $5Mo$a(Mo)b1531444
*035  $a(SE-LIBR)9492975
*08204$a381$223/swe
*084  $aQia$2kssb/7
*084  $aQia$2kssb/8
*100  $aEkberg, Stefan,$d1965-$0186162
*24510$a1000 tips om att sälja mer i din butik /$cStefan Ekberg och Thomas Lohmander
*260  $aStockholm :$bRedaktionen Stefan Ekberg AB,$c2004
*300  $a[16], 320 s. ;$c22 cm
*440  $aKreativ affärslitteratur för dig
*500  $a[Ny tr.], 2005, 4. uppl., 2007
*500  $5Mo$aOmsl.: "Kreativ affärslitteratur för dig"
*500  $aUr innehållet: marknadsföringsstrategi, positionering, konkurrensfördelar, skyltfönstret, belysningen, skyltning, varuplacering, broschyrer, flyers/reklamblad, kuponger, säljare, kundtyper
*505  $a1. Mycket snack om läge och lite snack om marknadsföring -- 2. Utsidan och Insidan räknas -- 3. Informationen till kunderna -- 4. Vad tycker du egentligen om att sälja? -- 5. Mötet med kunden -- 6. Säljprocessen -- 7. Din relation till telefonen - om vad du ska göra när kunderna ringer -- 8. Kundservice - Världens mest missbrukade ord -- 9. Om att få kunderna att prata om ditt företag -- 10. Kundundersökningar -- 11. ARGA KUNDER -- 12. Hur du behåller kunder -- 13. Hur du skaffar nya kunder snabbare än snabbt -- 14. Hur du jobbar för att få långsiktiga relationer med kunderna -- 15. Planering är nyckeln till framgång -- 16. Annonsering - så funkar det -- 17. Mässor -- 18. REA-REA-REA-REA -- 19. Events i butiken -- 20. Adresserad direktreklam - överkurs? - nej inte om du verkligen vill sälja -- 21. Varför du måste ha en hemsida som komplement till din butik -- 22. Det finns glapp mellan personalen, cheferna och visionen -- 23. Hur du blir småföretagarnas Bert Karlsson mot media -- 24. Hur du spionerar på konkurrenter -- 25. Det gemensamma för butiker som lyckas -- 26. Till sist
*520  $aHemligheterna med att sälja mycket mer i butiken. Det här är boken för dig som vill kavla upp ärmarna och verkligen ge butiken ett lyft - allt för att öka försäljningen och vinsterna. Under arbetet med boken har författarna pratat med närmare 700 butiksanställda och chefer för att identifiera de vanligaste problemen. Den här boken visar lösningarna.
*546  $5Mo$asvenska
*61124$5Skov$aBestsköv
*653  $aFörsäljningsteknik
*653  $aDetaljhandel
*653  $aSalesmanship
*653  $aRetail trade
*653  $aPersonlig försäljning
*653  $aButiker
*655 4$5Mo$aBok
*700  $aLohmander, Thomas,$c1969-$0237467
*850  $aHedbergska
*852  $c381
^
Det finns inga omdömen till denna titeln.
Klicka här för att vara den första som skriver ett omdöme.
Vis
Sänd till